Popis
Sprinter je v nejdelší a nejvyšší verzi v následující ojedinělé konfiguraci:
- Celková hmotnost je v dokladech snížena z 5.000kg na 3.500 kg ( stačí řp.skupiny B, není třeba tachograf, pro tuzemskSlovensko i Rakousko stačí pouhá dálniční známka).
- Na novém voze byla provedena vestavba druhé řady sedadel, montáž předních otočných sedadel a tří lůžek(dvě pevná, jedno sklopné)
- Sprinter je přetypován jako osobní automobil
- Namontováno tažné zařízení na 3.000 kg(celková max. hmotnost 6.500,- kg)
Výbava z výroby:
multifunkční volant, odpružené sedadlo řidiče, parkovací senzory P+Z, xenony, natáčení světel do zatáčky, boční skla v elektrice, klimatizace, zesílený stabilizátor zadní nápravy, zadní dveře 280°, rychlý stálý převod, laminátová střecha v barvě vozu, zvětšená nádrž 100 litrů, ESP.
Dodatečná výbava:
vysílačka, nezávislé naftové topení, nástavbová gelová baterie, měnič 12/220V, rozvod zásuvek 12/220V v přední i zadní části vozu, integrovaná nabíječka 220/12V, vnější kempová zásuvka, markýza Omnistor, přídavné zámky na všech dveřích, přídavné měchy/regulace výšky na zadní nápravě s kompresorem a ovládáním z místa řidiče, dřevěná podlaha v nákladovém prostoru, podlahová oka a stěnová lišta, tepelná izolace podlahy, stěn a střechy, zatmavená skla u zadních sedadel, otvírací střešní okno, solární panel 80W,
-
Sprinter byl používán výhradně k víkendovým zahraničním cestám- dlouhé dálniční trasy. Provozováno výhradně majitelem . Najeto 268.000 km. Nebourán- pouze nezaviněné promáčknutí PP blatníku zrcátkem jiného vozu. Olej měněn po 15.000 km. Těsně po záruce měněno ložisko převodovky, nedávno brzdy,žhaviče, turbo, letos nová baterie. Podvozek bez koroze, na vnějších částech karoserie několik míst koroze pod lakem(typické pro Sprintery).
Na vozidle je úplně nový katalyzátor a DPF(filtr pevných částic).
Vzhledem k rozměru vozidla, zadní nápravě s dvojmontáží, vestavbě a důkladné kompletní izolaci, není při snížené celkové hmotnosti 3.500 kg velká doložnost.
Je sice možno zpětné přetypování na 5.000 kg, ale za cenu omezení max. rychosti na 80 km/hod., používání tachografu, zvýšené platby na dálnicích a nutností ŘP skupiny C.
Za celou dobu provozování jsem na českých silnicích neměl jediný problém s váhou.
-
Se Sprinterem jsem jezdil rychlostmi do max120 km/hod Vzhledem k výšce a hmotnosti vozidla je třeba počítat se spotřebou nad 12 litrů. Auto jezdilo spolehlivě, vždy jsem dojel vlastní silou.
-
Prohlídka po dohodě.
Cena 450.000,- Kč + DPH